Кохання не трапилось.
Буває так: начитаєшся дифірамбів про конкретний парфум, повелася на відгуки, купила наосліп і розчарувалася. Або аромат спочатку сподобався, але потім змінилися смаки, охолола до нього. Або, наприклад, окислений і нагрітий тестер в магазині звучав цікавіше, ніж після покупки, теж досить часта ситуація, інформує Ukr.Media.
Причин для продажу раніше купленого парфуму багато. Однак з улюбленими ароматами не розлучаються! А якщо і розлучаються, то віддають рідним/друзям.
Я вирішила проаналізувати, що народ найчастіше виставляє на продаж.
10 місто: Amouage
Приблизно половина оголошень — продаж на розлив. Найчастіше люди позбавлялися від Sunshine і Honour.
9 місто: BYREDO
Спочатку шведський бренд за кількістю оголошень займав 8 місце. Але занадто багато було оголошень про розлив. У мене вже око смикалося від фрази "Поділюся своєю колекцією", це означає, що людина точно продає аромат в атомайзерах об'ємом 2/5/10 мл.
Найчастіше люди розставалися з Африканським балом і Бланшем.
8 місто: Mancera і Jo Malone
Чесно, здивувало, що в десятку продаваних парфумів не потрапив Монталь, оголошень про продаж було помітно менше.
Восьме місце розділили між собою Mancera і Jo Malone. Кількість оголошень вийшла однаковою.
Траплялися досить цікаві оголошення. Наприклад, окислений у флаконі парфум подавався як "настояний", немов коньяк чи віскі продають.
Якогось конкретного найпродаванішого аромату від Mancera не було. Трохи частіше, ніж інші, потрапляли на очі: Jardin Exclusif, Melody of the sun, Velvet Vanilla, Coco Vanille і Roses Vanille.
До речі, з Tonka Cola розставалася лише одна людина.
Що стосується Джо Малон і потрапляння бренду в десятку найпродаваніших з рук, то нічого дивного в цьому немає. Люди хотіли мега-стійкості, а формат одеколонів це не гарантує, тому що в них мінімальний вміст пахучих речовин.
Радує, що під час фільтрації оголошень було мало пропозицій про розливи. Найчастіше продавали Peony&Blush, Oud&Bergamot і Lime Basil&Mandarin.
7 місто: Mugler і GUCCI
Ці хлопці теж розділили між собою одне місце.
Mugler був єдиним з усієї "десятки" продаваних з рук брендів парфуму, який швидко розкуповували.
Траплялися цікаві оголошення. Наприклад, продавали недорого знятий з виробництва Supra Floral.
Найчастіше продавали Ауру і Angel Nova.
З Гуччі дуже часто потрапляв на очі мій парфумерний кошмар — Bloom. А також оголошення про продаж Guilty Absolute (теж для багатьох спірний) і Bamboo.
З усіх брендів тільки з Гуччі було лише одне оголошення, де його продавали на розлив.
6 місто: Tom Ford
Ось тут то у мене не те що око, а все обличчя засмикалося від кількості оголошень з розливами.
Том Форд — робоча конячка в домашній комерції. Ще було чимало оголошень з косметикою (в основному тіні для повік), все це відфільтрувала.
Неможливо виділити конкретний аромат, який би продавали у флаконі. Вони всі були різними. Нерідко потрапляв на очі Bitter Peach і нові вишеньки.
5 місто: ARMANI
Думаю, захопленим парфумерією людям неважко здогадатися, що найчастіше продавали фланкери Si і You.
4 місто: GIVENCHY
Найчастіше розставалися з новоділом Organza і L'Interdit з різними фланкерами. Причому в основному продавали не залишки, а майже повні флакони, без пари пшиків.
3 місто: Chanel
Підібралися до трійки лідерів. Ретельно відфільтровувалися оголошення з розливами, вінтажами і новинками. Останнього у Шанель серед усіх брендів найбільше. Люди спеціально купували за кордоном для подальшого перепродажу. Це актуально!
Не цвіли оголошення про продаж Chanel №19, його розбирали швидко. Дуже часто траплялися оголошення про продаж Chance і Cristalle.
Дуже багато постів подяки продавцям за добре упаковані флакони.
2 місто: Dior
Ех, я думала він переможе. Діор взагалі найпродаваніший бренд парфуму у світі. Вважала, що він займе першість в категорії найперепродаванішого. Навіть підробки вважаються найпродаванішими фейками.
Але ні. Незважаючи на те, що оголошень з Dior було більше, ніж в інших брендів, з вирахуванням розливів, продажу косметики (дуже багато їх було) і вінтажів бренд трохи поступається нашому лідеру.
1 місто: Guerlain
Герлена на пару оголошень виявилося більше, ніж Діора. Дуже часто траплялися оголошення з косметикою, а саме — такий атавізм в макіяжі, як метеорити.
Найчастіше люди розстаються з ароматами з серії Aqua Allegoria і Insolense. Шалімарів було й то менше.
Ось такий вийшов у нас незвичайний рейтинг.
Хочу зазначити, цей рейтинг може відображати не стільки невдалі покупки, скільки просто масовість бренду. Наприклад, якщо Dior і Guerlain є найпопулярнішими, логічно, що їх будуть і продавати частіше, навіть якщо відсоток розчарованих покупців не вищий, ніж у менш популярних брендів.
А може і ні, хто знає.