Неділя, 25 Травня, 2025

BREAKING

Лайфхаки

Менше алкоголю, але різноманітно. 12 трендів у світі напоїв, що визначатимуть 2025 рік

Менше алкоголю, але різноманітно. 12 трендів у світі напоїв, що визначатимуть 2025 рік

Що ми будемо пити в 2025 році (Фото: freepik/freepik)

Що нового у світі пива, міцних алкогольних напоїв та вина?

Тепер, коли 2024 рік закінчився, настав час поглянути на 2025-й. Щоб краще розуміти, що чекає на нас у цьому році, погляньте на думку інсайдерів та прочитайте про кілька трендів щодо напоїв, на які варто звернути увагу в новому році.

Пиво

Пітер Скрбек є генеральним директором пивоварні Deschutes Brewery у місті Бенд, штат Орегон. Якщо є щось, з чим він був би не проти попрощатися у 2025 році, то це всі IPA, що наближаються до позначки 7% ABV. «Давайте зробимо пиво придатним для пиття», — сказав він.

Безалкогольне і легше пиво

«Ми побачимо продовження зростання безалкогольного сегменту, оскільки шанувальники крафтового пива продовжуватимуть отримувати кращі варіанти смаку», — сказав він. «Я також бачу можливість розвитку для крафтових лагерів і більш легких, доступніших стилів у 2025 році».

Варто зауважити, що тренд на обмеження чи відмову від алкоголю як такого набирає все більших обертів, як у світі, так і в Україні. Лідери думок все частіше підтримують такі ініціативи, як «тверезий січень» тощо, і прогнозується, що ця тенденція тільки закріплюватиметься.

Еволюція хмелю

«Найбільш захоплюючі розробки з боку хмелю пов’язані з такими продуктами, як ті, що зосереджені на терпенах від таких переробників, як Abstrax», — пояснив Скрбек. «Що стосується сортів, деякі з дикорослих сортів, які тепер комерційно культивуються, як Елані, надзвичайно захоплюючі».

Значення відкритості

Поціновувачі пива все більше звертатимуть увагу на самі пивоварні й на те, яка історія криється за ними. Це сімейна справа чи комерційне виробництво? Які особливості пивоварні? Наскільки пивоваріння в ній екологічно сприятливе? Ці та інші питання будуть дедалі більше хвилювати споживача.

Час забути. 12 продуктів, які варто припинити додавати в коктейлі

Коктейлі

Алекс Купер — директор із виробництва напоїв у Brasero та El Che у Чикаго. Він був би не проти попрощатися з надзвичайним напливом еспресо мартіні та питаннями клієнтів, чи солодкі напої. «Ми всі пишаємося тим, що ми робимо творчо, і частина виконаної роботи полягає в тестуванні коктейлів, щоб переконатися, що в них є баланс». Він додав, що це цілком нормально, коли гість не любить напій, але має бути певна довіра до того, що вони роблять. Він також запропонував ще кілька трендів.

Коктейлі з низьким вмістом алкоголю

«Я думаю, що популярність коктейлів з низьким вмістом і без вмісту алкоголю триватиме. Це вже така велика категорія, але навіть більше того, бармени стають більш креативними у тому, що вони створюють з інгредієнтами. Вам потрібно підійти творчо до інших речей і по-справжньому дослідити смаки інгредієнтів, придумавши щось справді нове й унікальне. Це круто бачити та відчувати. Деякі з цих напоїв безалкогольні, та смакують ідентично справжнім. Це чудово бачити».

Cachaça

«Можливо, це особиста мета для мене та для нас у Brasero та El Che, але я хотів би, щоб Cachaça отримав певне визнання», — пояснив Купер. «Це неймовірно різноманітний напій, з яким можна грати з точки зору творчості та використання».

Сотол

«Новою зіркою в світі алкогольних напоїв може стати Sotol», — сказав Майкл Воллмер, менеджер з харчування та напоїв у готелі Kimpton Grey у Чикаго. «Виробляється так само, як мескаль або текіла, але з унікальним смаковим профілем. Надзвичайно орієнтований на терруар, Sotol покаже вам, з чого саме він зроблений, і внесе різноманітність. Коли я вперше спробував Сеньйор Сотол, він нагадав мені мескаль, але був легшим і більш квітковим, зберігаючи тверду структуру. Тут є великий потенціал для створення коктейлів, і я був би радий побачити, яку класику можна оновити цим захоплюючим напоєм.

Складно уявити свою бабусю в пабі з келихом пива. Розмова із барледі Аною Резнік про коктейлі, українську алкогольну спадщину та смак Києва

Шлях до чистоти

«Чисті коктейлі знайдуть місце в більшості меню у 2025 році», — додав Воллмер. «Міксологи завжди експериментують, щоб знайти нове, але чому б не повернутися до основ? „Чисті“ коктейлі залишають м’яке та декадентське відчуття в роті. Замість того, щоб створювати новий напій із дев’яти або більше інгредієнтів, давайте зробимо щось настільки класичне, як маргарита, але надамо йому просту, але потужну презентацію».

Коктейль, на який варто звернути увагу

«Подивіться на 2025 рік як на рік Карахільо», — сказав Воллмер. «Хоча еспресо-мартіні є популярним, ця маленька перлина почала привертати увагу. Не новий коктейль, але він ароматний і простий у приготуванні в базовій формі. Оскільки міксологи вичерпали варіації еспресо-мартіні, цей простий еспресо-коктейль повинен забезпечити бажану зміну на сцені. Застереженням тут буде необхідність свіжого еспресо. У еспресо-мартіні холодне заварювання та інші види кави можуть доповнюватись і він все ще залишатиметься якісним напоєм. Carajillo буде менш поблажливим, оскільки його оригінальна концепція складається лише з двох інгредієнтів. Якість залежить від постачальників, і якщо ви цим знехтуєте, люди дізнаються. Я радий побачити, як розвиватиметься цей напій, оскільки він продовжує набирати обертів».

Суперник еспресо-мартіні. Коктейль Carajillo, що готується всього з двох інгредієнтів

Менше алкоголю, але різноманітно. 12 трендів у світі напоїв, що визначатимуть 2025 рік

Дехто вважає, що це найкращий кавовий коктейль ever. Перейти до рецепту Нові виноградники та зелена енергія. Підсумки року від амбасадора вин України Сергія Клімова

Вино

Варто очікувати ще більшого інтересу до місцевих сортів і, можливо, деяких проривів у сфері безалкогольного вина.

Автохтонні сорти

Ми вже бачили відродження місцевих сортів у таких місцях, як Італія, Греція та Грузія, то чому б цьому не відбуватися по всьому світу? Місцеві виробники братимуть дикі сорти винограду старих часів, а також інші види винограду, які виникли та досі процвітають прямо на їхніх подвір’ях.

Менше скла

Оскільки сталість стає все менше маркетинговою схемою, а більше ідеєю бренду, тенденції тяжіють до того, щоб великі та малі виноробні взагалі відмовлялися від скла. Вплив на навколишнє середовище надто значний, і споживачі вже прийняли все, від вин в банках до вишуканих в bag-in-box.

Інше в категорії

Завантажити більше Завантаження...Більше нема статей